Huis leveren
Alles wat u moet weten over een leveringsakte.
De overdracht van uw huis begeleiden wij graag voor u!
- Na het ondertekenen van de koopovereenkomst bent u nog geen eigenaar van de woning. Wel is daarmee de plicht ontstaan dat de woning tegen betaling van de koopprijs op de afgesproken datum wordt overgedragen.
- Daarvoor maken wij de leveringsakte op, ofwel de akte van levering, waarmee het huis en bijbehorende grond officieel op naam van de koper komt te staan.
- Een akte van levering wordt ondertekend bij de notaris en automatisch ingeschreven bij het Kadaster. Daarmee wordt de eigendom van een woning overgedragen, en ligt de nieuwe eigenaar vast.
- We controleren en begeleiden het hele financiële traject en denken proactief met u mee.
- We hebben goede contacten met makelaars, banken en tussenpersonen, zodat we ervoor kunnen zorgen dat de overdracht/ juridische levering soepel verloopt.
Wilt u meer weten over dit onderwerp? Dan verwijzen we u graag door naar onderstaande pagina:
Meer informatie? Wilt u meer hierover weten, vul dan hier ons contactformulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
