PARTICULIER

HUIS & HYPOTHEEK
Meer informatie?
Huis leveren
Alles wat u moet weten over een leveringsakte.

De overdracht van uw huis begeleiden wij graag voor u!

  • Na het ondertekenen van de koopovereenkomst bent u nog geen eigenaar van de woning. Wel is daarmee de plicht ontstaan dat de woning tegen betaling van de koopprijs op de afgesproken datum wordt overgedragen.
  • Daarvoor maken wij de leveringsakte op, ofwel de akte van levering, waarmee het huis en bijbehorende grond officieel op naam van de koper komt te staan.
  • Een akte van levering wordt ondertekend bij de notaris en automatisch ingeschreven bij het Kadaster. Daarmee wordt de eigendom van een woning overgedragen, en ligt de nieuwe eigenaar vast.
  • We controleren en begeleiden het hele financiële traject en denken proactief met u mee.
  • We hebben goede contacten met makelaars, banken en tussenpersonen, zodat we ervoor kunnen zorgen dat de overdracht/ juridische levering soepel verloopt.

Wilt u meer weten over dit onderwerp? Dan verwijzen we u graag door naar onderstaande pagina:​

FOLDER KNB_WONING VERKOPEN.

Meer informatie? Wilt u meer hierover weten, vul dan hier ons contactformulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.